پرفروش ترین ماساژور های سال 2021
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماساژور گردن و شانه و پشت. کدام یک بهتر است: غلتک ، چوبی ، تسمه ، برقی

ماساژور گردن ، شانه و کمر برای کسانی که قادر به بازدید خرید ماساژور از اتاق ماساژ نیستند یک انتخاب عالی است. یک وسیله مناسب که می تواند بر اساس نیازهای شما انتخاب شود ، به شما کمک می کند تا از تنش عضلانی خلاص شوید ، وضعیت بدن را بهبود ببخشید ، در درد بیماری های ستون فقرات کنار بیایید.

قبل از خرید ماساژور توصیه می شود با یک پزشک مشورت کنید - این امر نه تنها مدل مناسب بلکه مناسب ترین مدل برای سلامتی نیز کمک می کند.

موارد مصرف و موارد منع مصرف ماساژورهای گردن ، شانه و کمر

دستگاه های ماساژ برای درمان و پیشگیری از بیماری کمر مورد استفاده قرار می گیرند و برای خرید آنها نیازی به نسخه پزشکی ندارید - هرکسی استطاعت آن را دارد.

داشتن ماساژور در خانه یا محل کار برای هر کسی که کم تحرکی خرید ماساژور انجام می دهد یا برعکس کاری که نیاز به ایستادن مداوم دارد مفید است. روش های روزانه صبح و بعد از کار به شما کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشید و از اثرات ناخوشایند روی ستون فقرات جلوگیری کنید.

پزشک ممکن است استفاده از ماساژور را در موارد زیر تجویز کند:

پرفروش ترین ماساژور های سال

  • با یک بار شغلی قوی بر روی ستون فقرات ؛
  • کاهش تون عضله پشت
  • عواقب استراحت در رختخواب ؛
  • توانبخشی پس از آسیب دیدگی پشت و پا.
  • کمر درد از هر منشا
  • استئوکندروز
  • اسکولیوزا
  • فتق بین مهره ای.

در بیماری های ستون فقرات ، ماساژور فقط در بهبودی برای جلوگیری از بدتر شدن استفاده می شود. گردش خون در پشت را بهبود می بخشد ، عضلات را تحریک و تقویت می کند. اما شرایطی وجود دارد که در طی آن استفاده از ماساژور غیرممکن است.

این موارد شامل ضایعات پوستی است که دستگاه می تواند خرید ماساژور آنها را بدتر کند ، آسیب های ستون فقرات درمان نشده ، بیماری های التهابی حاد و مزمن ستون فقرات. با چنین شرایطی ، فیزیوتراپیست ها روش های پزشکی تجویز می شوند.

همچنین ، شما نمی توانید از دستگاه های ماساژ برای آسیب های شدید قلب ، سیستم تنفسی ، کلیه ها ، کبد ، سیستم عصبی استفاده کنید - استفاده از آنها می تواند سلامتی بیمار را پیش بینی کند.

نحوه کار ماساژور یقه گردن و اثربخشی آن

دستگاه مبتنی بر اثر تحریک کننده محلی است. این امر با کمک عناصر فلزی ، چوبی ، پلاستیکی یا سرامیکی که به دور بدن بیمار می چرخند ، حاصل می شود. برخی از مدل های ماساژور مجهز به گرمایش اضافی هستند که باعث بهبود اثر درمانی و پیشگیری می شود.

عناصر جامد روی پوست غلت می خورند و به پوست آسیب نمی رسانند ، اما به لایه فوقانی عضلات فشار می آورند. این باعث تحریک انتهای عصب و افزایش گردش خون می شود. خون شریانی بیشتری به عضلات پشت و گردن وارد می شود ، ورید بهتر جریان می یابد ، احتمال ادم کاهش می یابد ، جریان اکسیژن و مواد مغذی افزایش می یابد.

عضلات در برابر فشارهای عصبی مقاومت بیشتری می کنند. اگر ماساژور با گرم شدن تقویت شود ، در نتیجه اثر حرارتی به اثر ماساژ اضافه می شود. تحریک گردش خون و انتهای عصب کوچک. درد را تسکین می دهد ، اثر ماساژ را تقویت می کند و باعث آرامش عضلات می شود.

ماساژورهای ناحیه گردن گردنی مخصوصاً از نظر اندازه کوچک خرید ماساژور و از نظر عملکرد بسیار ملایم ساخته شده اند - ناحیه گردنی بیشترین حساسیت را دارد ، بیشترین انتهای عصب و رگ ها را دارد و خطر آسیب بیشتر از سایر قسمت های ستون فقرات است.

انواع ماساژورها براساس نوع ساخت و ساز ، عملکرد. اسامی بهترین مدل ها ، قیمت ها

ماساژور گردن ، شانه و پشت می تواند طرح متفاوتی داشته باشد و شما باید یکی از موارد مناسب بیمار را انتخاب کنید. تفاوت اصلی در نحوه حرکت عناصر سازه ای - مکانیکی یا الکتریکی است. ماساژورهای مکانیکی در تماس با بدن انسان فعال می شوند.

اینها می توانند غلتک هایی باشند که روی یک پایه معمولی از مواد سخت یا نرم پوشیده می شوند ، و همچنین می توانند به صورت کت ساخته شوند ، که در هنگام حرکت دارای اثر ماساژ است. مزیت همه این دستگاه ها سهولت استفاده و صرفه اقتصادی آنها است.

ماساژورهای برقی نیازی به تلاش مالک ندارند و علاوه بر این مجهز به فرستنده های گرما هستند.

دستگاه های الکتریکی می توانند به صورت ماساژور غلتکی ساخته شوند خرید ماساژور، که می تواند برای هر زمینه ، یا دستگاه های تخصصی - بسته بندی ، روسری ، صندلی - استفاده شود. مدل های مختلف ماساژور برای اهداف مختلفی طراحی شده اند و هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

کمربند ماساژ پشت

قدرت اصلی فعال این ماساژور غلتک ها و مکانیسم های ضربه هستند. آنها بر روی یک قاب واحد مونتاژ می شوند ، که به آنها امکان چرخش و لرزش را می دهد. تمام عناصر توسط یک موتور الکتریکی تأمین می شوند که به باتری نیاز دارد. پارچه خارجی برای استفاده راحت تر و محافظت از سازه در برابر آلودگی استفاده می شود.

Velcro برای بستن عملی فراهم شده است ، همچنین به شما امکان می دهد عرض را تنظیم کنید. هدف اصلی کمربند ماساژ و گرم شدن کمر است ، اما برخی از مدل ها را می توان برای گرم کردن پاها ، سینه ، گردن و بازوها تطبیق داد. تنظیمات ویژه و velcro قابل تنظیم برای این امر در نظر گرفته شده است.

مناسب ترین و معروف ترین مدل ها:

  • Home Health M141 - این کمربند از طریق شبکه کار می کند ، بنابراین می توانید چندین جلسه در روز در خانه را بدون نگرانی در مورد ظرفیت باتری تهیه کنید. اما این اجازه استفاده در طبیعت را نمی دهد. دارای velcro قابل تنظیم است که خرید ماساژور به شما امکان می دهد نه تنها برای قسمت پشت استفاده کنید. شدت کار قابل تنظیم است - 5 راه وجود دارد. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض غیرضروری ، خاموش شدن خودکار پس از 25 دقیقه کار فعال می شود. قیمت متوسط ​​- 3000 روبل.
  • Beurer EM38 - کمربند ورزشی تنظیم نشده انرژی باتری را می توان در فضای باز یا هر زمان استفاده کرد ، بدون اینکه نگران قرار گرفتن محل خروجی به راحتی باشید. علاوه بر این ، یک ساطع کننده مادون قرمز وجود دارد که می تواند با درد و پیامدهای هیپوترمی مقابله کند. قیمت متوسط ​​3500 روبل است.
  • HANSUN HS111 - ماساژور تطبیقی ​​با بیشترین تعداد حالت. قابل تنظیم در عرض برای کار در هر ناحیه از بدن. این باتری تغذیه می شود ، دارای 4 حالت عملکرد است. مزیت اصلی قابلیت انعطاف پذیری است ، که به شما امکان می دهد در صورت استفاده نه تنها در پشت ، بلکه در شانه ها ، گردن ، پاها و بازوها به موفقیت برسید. قیمت متوسط ​​4500 روبل است.

تهیه چنین طرحی کار دشواری نیست ، خصوصاً اینکه کمربندها همه کاره هستند و می توانند روی هر قسمت از بدن قرار بگیرند.

کیپ ماساژور

اصل عملکرد کت شبیه کمربند است - اثر درمانی توسط غلتک های رانده شده توسط یک موتور الکتریکی و یک عنصر گرمایی ارائه می شود. اما در شنل ، عناصر التیام بخش "بسته بندی" شده در یک منطقه بزرگ است.

این کمربند شانه ، سینه و کمر برای گرم کردن و ماساژ همزمان چندین ناحیه طراحی شده است.

عناصر گرم کننده فقط در پشت قرار می گیرند ، زیرا گرم کردن خرید ماساژور برقی قفسه خرید ماساژور سینه و شکم در طی فیزیوتراپی نامطلوب است. بسته بندی ها از نظر طول و عرض قابل تنظیم هستند.

معروف ترین مدل ها:

  • Beurer MG 260 برای استفاده در وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است. باعث گرم شدن و آرامش عضلات پشت در طول سفر می شود. شدت نوردهی قابل تنظیم است ، یک کنترل از راه دور و یک تایمر وجود دارد که از قبل بسته بندی را شامل می شود. قیمت متوسط ​​- از 11500 روبل
  • HoMedics BMSC-1000H گزینه ساده تری برای کاورهای اتومبیل است. کمر را گرم و ماساژ می دهد ، از باتری کوچک کار می کند. از مزایا - قیمت پایین (از 7500 روبل) ، از معایب - عدم وجود ویژگی های اضافی و فقط 3 حالت عملکرد.
  • Gezatone AMG 388 با قیمت پایین کت بسیار راحتی است. یک حالت عملیاتی وجود دارد ، اما تعداد مناطق درگیر در عملیات تنظیم می شود. یک کنترل از راه دور وجود دارد ، منطقه شنل به شما امکان می دهد گردن ، پشت ، باسن و شانه ها را در ناحیه ماساژ قرار دهید. از معایب - به سرعت شکست می خورد. قیمت متوسط ​​- 3000 روبل.

ماساژور کوله پشتی

ماساژور گردن ، شانه و پشت ، همراه با کوله پشتی یک اختراع کاربردی و مفید است.

این کوله پشتی معمولاً جادار شهری است که در دیوار آن غلطک های ماساژ تعبیه شده است. طراحی شکل ارتوپدی به حفظ وضعیت بدن کمک می کند و اجازه نمی دهد که در کوله پشتی به پشت فشار وارد شود.

گزینه های مدل:

  • Ommassage BM-08 با 4 موتور الکتریکی. ماساژور قدرتمند و موثری که می توان آن را مانند کیسه پشت سر پوشید. از مزایای آن - طراحی سبک وزن و سهولت حمل. از معایب - ظرفیت کم محفظه برای کارها. هزینه 3000 روبل.
  • EUMEBackpack - حالت های قابل تنظیم - ماساژ قسمت فوقانی ، کمر یا هر دو بطور همزمان. دکمه تنظیم در بند شانه یکپارچه شده است. درگاه های دستگاه های شارژ نیز می توانند در اینجا نصب شوند. این محصول به خوبی برای رشد مالک تنظیم شده و محفظه آن جادار است ، بنابراین می تواند کاملاً جای یک کوله پشتی معمولی را بگیرد. هزینه از 20،000 روبل شروع می شود.

بالش و گردنبند ماساژ دهید

از بالش و گردنبند می توان در خانه ، محل کار ، فضای باز یا ماشین خرید ماساژور استفاده کرد. آنها با Velcro به گردن ثابت می شوند و بدون تداخل در کار بر روی آنها نگه داشته می شوند. استفاده از این نوع ماساژورها در حالت نشسته یا انجام کارهای منزل راحت است.

هنگام استفاده از آنها باید دقت شود - چنین یقه هایی می توانند با قرار گرفتن در معرض بیش از حد به گردن آسیب برسانند:

  • ماساژ گردن دنج یقه ای است که نه تنها گردش خون را بهبود می بخشد ، بلکه از نظر ظاهری نیز راحت است. قیمت متوسط ​​- 900 روبل.
  • A01 یقه پزشکی شماره 1 با محفظه بادی. ویژگی آن نه تنها غلتک های ماساژ ، بلکه یک قسمت بادی است که فشار روی گردن را تنظیم می کند. محفظه با استفاده از یک لامپ با دست باد می شود ، بیمار می تواند به طور مستقل میزان قرار گرفتن در معرض خود را تنظیم کند. قیمت متوسط ​​1500 روبل.
  • بسته ماساژ حمله KZ 0041 - یقه لمسی راحت و راحت برای ماساژ گردن. در صورت استفاده صحیح کاملاً بی خطر است. قیمت متوسط ​​- 800 روبل.

صندلی ماساژ

ماساژور گردن ، شانه ، پا و پشت به شکل صندلی یک خر سالن ماساژ واقعی در خانه است. صندلی ها حالت های مختلفی دارند و برای ماساژ مناطق مختلف بدن از گردن تا پا طراحی شده اند.

خرید چنین دستگاهی هزینه زیادی را صرف می کند ، بنابراین توصیه می شود قبل از خرید با پزشک مشورت کنید:

  • ANATOMICO Perfetto صندلی ماساژ راحتی برای هر قسمت از بدن است. نمایشگر خارجی به شما امکان می دهد بدون تداخل اقدامات پزشکی ، تنظیمات را انجام دهید. قیمت - از 200000 روبل.
  • Yamaguchi YA-200 یک صندلی راحت اما کمی حجیم خرید ماساژور برای دوستداران درمان های آرامش بخش است. تابلو کنترل در زیر بغل قرار گرفته و در صفحه خارجی کپی می شود. قیمت - 175،000 روبل.
  • MA-03 (MST-3SL) (استیل) ساده ترین نسخه صندلی ماساژ است. این شامل چندین محفظه ماساژ است که روی یک قاب فلزی سوار شده اند. قیمت - 9500 مالش

ماساژورهای مغناطیسی

ماساژورها برای عناصر مغناطیسی حاوی گردن ، شانه ها و کمر عامل بهبودی دیگری به عملکرد آنها اضافه می کنند. میدان مغناطیسی روی انسان تأثیر مثبت دارد ، اگرچه مکانیسم عملکرد آن کاملاً مشخص نیست. با این وجود ، مغناطیسی درمانی نتیجه ای دارد و استفاده از این ابزار توجیه پذیر است.

ماساژورهای مغناطیسی موارد منع مصرف دارند - برخی از افراد گزارش می کنند که بعد از استفاده از آنها بدتر شده است. این یک ویژگی فردی است که قابل تأمل است. ترکیبی از یک میدان مغناطیسی با گرمایش معمولاً استفاده نمی شود - این کارایی را افزایش نمی دهد ، اما می تواند خطر عوارض جانبی را افزایش دهد و هزینه دستگاه را افزایش دهد.

با توجه به مکانیسم عمل ، ماساژورهای مغناطیسی دستگاه های مکانیکی دستی هستند ، که سطوح کار آنها حاوی عناصر مغناطیسی است یا کاملاً از آنها تشکیل شده است. قیمت ماساژورهای مغناطیسی از 700 روبل شروع می شود.

عناصر آنها می تواند شامل ماساژورهای گردن ، شانه ها ، پشت ، هر طرحی باشد. تعداد معدودی از تولیدکنندگان هستند که از این فناوری استفاده می کنند - تا حدی یا درجه دیگر ، این فناوری در تمام ماساژورهای ساخته شده از فلز استفاده می شود.

مثلا:

  • ماساژور غلتکی ، سوزن - ساده ترین راه برای تسکین کمر درد. خرید ماساژور این یک غلتک کوچک روی دسته ای با طول قابل تنظیم است که با سوزن های کوتاه پاشیده شده است. خودتان می توانید از آن استفاده کنید یا از کمک خارج استفاده کنید. قیمت متوسط ​​- 250 روبل.
  • MRM-01 "Biomag" ماساژ دهنده غلتکی است که به دلیل شکل مشخص "Lunokhod" نامیده می شود. این یک فعالیت مضاعف مفید است - به طور مکانیکی عضلات را فشرده و انتهای عصب را با یک میدان مغناطیسی تحریک می کند. می توانید از آن به تنهایی یا با کمک خارجی استفاده کنید. قیمت - از 700 روبل.
  • کرست ماساژ Casada SelfHeatingPad برای ستون فقرات و قسمت کمر با عملکرد درمانی مغناطیسی. این دستگاه به اصلاح اختلالات وضعیت بدن ، تحریک انتهای عصب و گردش خون کمک می کند. قیمت متوسط ​​4500 روبل است.

ماساژور با بند روسری

این ساده ترین دستگاه خود ماساژ است. این چارچوبی است که از نخ های بادوام ساخته شده خرید ماساژور و غلتک ها یا گلوله های دوار به آن متصل شده اند. آنها یک بند انتگرال تشکیل می دهند ، که پوشیدن آن بر روی شانه ها و پشت ، و نگه داشتن دسته های خاص مناسب است. مزایا - سهولت استفاده ، سهولت ساخت و ذخیره سازی جمع و جور.







:: بازدید از این مطلب : 13796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 28 فروردين 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی